15 Aug 2009

1000 !

Thank you: my brushes, my oils, my materials and thanks to all the people who were and will be in my paintings, and most of all: Thank you my dear collectors and friends. 1000 - enjoy.

I started the day very early. Its not every day that you paint the 1000th daily painting, and although I told myself all the time it is just another day, another painting... well that did not really help. I was as nervous as an actor who has forgotten all his lines.

In the end I finished two paintings, but I see them really as one.

Danke: meinen Pinseln, meinen Ölfarben, meinem Material und danke an alle Menschen, die in meinen Bildern waren und sicher noch sein werden, und vor allem: Danke an Sie meine geschätzten Sammler und Freunde. 1000 - für Sie.

Ich bin heute sehr früh aufgestanden. Schließlich malt man nicht jeden Tag das 1000ste Tagesbild, und obwohl ich mir dauernd sagte, es ist nur ein weiterer Tag, ein weiteres Bild ... half das alles nicht wirklich. Ich war so nervös wie ein Schauspieler der seinen ganzen Text vergessen hat.

Letzendlich malte ich zwei Tagesbilder, aber ich sehe sie als ein Bild.










2 x ca. 5,9 x 11,8 inch / Oil on Board / 2 x ca. 15cm x 30cm / Öl auf Bord

Sold / Verkauft