25 Jul 2017

Der Bahnsteig

After todays painting I will have to take another break, unfortunately, from my daily painting routine. I have to travel again, to sort out my late parents estate. A task I have been prolongating for far too long and for which every distraction was welcome.
But now is the time to make a start.

I hope to see you soon again.

Yours sincerely,
Edward

Nach dem heutigem Bild werde ich wieder eine Pause von meiner täglichen Arbeit einlegen müssen. Wieder werde ich verreisen, um mich um die Angelegenheiten meiner verstorbenen Eltern zu kümmern. Eine Aufgabe die ich lang vor mir hergeschoben habe, jede Verzögerung war recht. Aber nun ist die Zeit gekommen damit anzufangen.

Bis hoffentlich bald,

herzlichst,
Ihr Edward


5.9 x 5.9 inch / Oil on MDF board / 15cm x 15cm / Öl auf MDF Bord


© Edward B. Gordon, all rights reserved.